xslide1.gif xslide2.gif

Rakas äiti.

Anteeksi, kun lähdin niin nopeasti ilmoittamatta mitään. En vain voinut hyväksyä sitä, että olisit ihmissusi. Nyt olen ajatellut asiaa ja tullut siihen tulokseen että voin hyväksyä sinut sellaisena kuin olet. Tällä hetkellä asun Veronalan kampusalueella ja opiskelija-asuntolassa. Ihmiset (ainakin
useimmat) ovat täällä oikein mukavia ja ystävällisiä. Olen myös tavannut erään tytön, josta pidän kovasti. Hänen nimensä on Doris ja hänellä on vaaleat hiukset. Ja ruskeat silmät. Pitemmittä puheitta: Olen hänen kanssaan kihloissa ja tuon hänet kotiimme, kunhan pääsen täältä haisevasta kopista. Opiskeluni sujuivat oikein hyvin ja pääaineena minulla oli kirjallisuus. Raadanta ja opiskelu on lopullisesti ohi, ja olen nyt valmistunut yliopistosta arvosananoin Eximia cum laude approbatur. Kun vihdoin pääsin vauhtiin, päätin että elämäntavoitteenani on nyt kohottaa kaikki seitsemän taitoa huippuun! Toivottavasti kirjeestäni ei tullut liian sekavaa. Nähdään pian!

Ville